Wycieczka klas IV-VI do Kazimierza Dolnego

W poniedziałek 22 maja, wczesnym rankiem, wyjechaliśmy do Kazimierza Dolnego.

Po drodze odwiedziliśmy, na krótko, Nałęczów aby przespacerować się po parku uzdrowiskowym

i napić słynnej wody mineralnej. Następnie popłynęliśmy Wisłą do przystani promowej, skąd ,,ciuchcią” pojechaliśmy do zamku w Janowcu. Tam zobaczyliśmy jeden z najpiękniej położonych zamków w Polsce, a następnie zwiedziliśmy park i znajdujący się na jego terenie Dwór z Moniak. Obiad zjedliśmy w restauracji na bulwarze wiślanym, a po nim rozpoczęliśmy zwiedzanie Kazimierza. Delektując się pysznymi lodami podziwialiśmy kunszt budowniczych tego miasta. To urokliwe miasteczko wzbudziło w nas nieopisany zachwyt. Po zakupie pamiątek i słynnych ,,kogutów kazimierskich” wyruszyliśmy w drogę do Lublina, gdzie przez chwilę odpoczęliśmy na dziedzińcu zamkowym, a następnie wyruszyliśmy na spacer po uliczkach Lubelskiej Starówki. Wycieczkę zakończyliśmy kolacją w McDonald w Zamościu. Do domu wróciliśmy dość późno, zmęczeni, ale też radośni, roześmiani i pełni niezapomnianych wrażeń. To był wspaniały dzień

i bardzo udana wycieczka.